Tuesday, October 30, 2012

Bunga Ros Felt lagi...

Salam.  Di sebabkan malam ni mata cam tk boleh nak tido sbb sejam yg lepas dan pekena secawan kopi... so, rajin pulak tangan ni nak update blog ni.  Semua ni gara2 tengah gila buat bunga ros felt yg mana hasilnya mmg buat aku rasa teruja utk cuba buat bunga lain pulak.  

Yang terbaru, aku telah berjaya menyiapkan bantal cincin yang telah ditempah oleh seorang rakan sekerja sbb anaknya, mcm yg aku penah bgtau dlm entry sblm ni, dia bakal bertunang tengah November ni.  So, ni la hasilnya. 
Tadaa!!

 (ngeh3x..bangga aku bila dah siap..yg penting, yg menempah tu puas hati. Mmg suka sgt sbb kombinasi warna tu yg jadikan hasilnya cantik..tema klasik dan vintage, so aku guna base warna gold, bunga ros dan bunga2 kecik tu pulak warna peach dan baby pink...mmg kena)


 (yg ni pulak dah di tempah oleh seorang sahabat... tema sama, masih klasik & vintage..terserlah bunga tu kan sbb base warna blue black. Cuma yang ini berbeza dari segi touch-up sbb yg ni aku guna butang warna pastel..berbanding yg di atas aku guna manik berlian..so of course nampak lg mewah..)



(Tadaaa!!! yg ni mmg idea dtg spontan. Alkisahnya sorang teman ni pagi2 lg dah bw tin kosong, katanya nk diisikan pensil dan pen. So, dia mintak aku touch-up skit supaya nampak kelainan.  Masa tu tk pulak dia bgtau nak yg mcm mana, so kebetulan tengan giler buat bunga ros felt, so tin tu dibalut dgn felt keras warna ala2 merah inai, bunga2 ros tu warna merah saga dan baby pink, daunnya warna olive green dan bunga2 tu aku tambahkan manik berlian. Di tengah2 (keliling tin tu aku letakkan 2 line ribbon polkadot warna coklat gelap)

Selesai sudah aktiviti menayangkan hasil kreativiti aku dlm seminggu ni. So nantikan cerita terbaru ye..yg pasti berkisar mengenai bunga ros felt lg~~~ Bye!

1 comment:

  1. cantiknya.....suka la yg kaler gold tu. Nampak mewah & mahal...he

    kak...share la kt FB gak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...